خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنزبه مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۲۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده سپاه ناحیه نطنزبه مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بار دیگر ۱۴ خردادماه سالروز عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز خمینی کبیر از راه می‌رسد و عالم و آدم را به تفکر و تامل دوباره در ابعاد شگرف و شگفت انگیز امام دلها فرامی‌خواند. حقیقت این است که با هجرت آسمانی آن بزرگ مرد جهان بیش از پیش با تفکرات آرمان‌ها و اهداف متعالی و انسان ساز آن آفتاب بی‌غروب آشنا شده و هر سال فقدان وجودیش را احساس کرده است.

بی‌شک تنها راه استمرار مسیر روشن و امیدبخش خمینی کبیر راه مبارزه با فساد، بازگشت به سبک زندگی اسلامی، مدیریت جهادی انقلابی، اجرای اقتصاد مقاومتی و استکبارستیزی همه مسئولین، مردم و به خصوص جوانان انقلابی را به درک و فهم کامل از زمینه‌سازی عمل به محتوای بیانیه سرنوشت‌ساز گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

شک نباید کرد که با اجرای دقیق بیانیه گام دوم انقلاب زمینه‌های ظهور حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم شده و پرچم نهضت مقدس به دست حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به امام زمان (عجل الله) تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها