خبرهای داغ:
شهادت این فرمانده قرارگاه بصیرتی و فرهنگی شهرستان همزمان با شب پرفضیلت قدر به دست یکی از منحرفین فکری و عقیدتی نشان از تایید مسیر حرکت حجت الاسلام خرسند و عمق کینه دشمنان دین و اسلام ار روحانیت است.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۱۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه این شهر با انتشار پیامی با تاکید بر اینکه همزمانی شهادت ایشان با شب قدر توسط یکی از منحرفین فکری و عقیدتی نشان از تایید مسیر حرکت وی و عمق کینه دشمنان دین و اسلام ار روحانیت است، متعد شد مطالبات ایشان را در فضای دانشگاه جامع عمل بپوشاند.

متن این پیام به شرح زیر است:

" افتخار و آفرین بر شهدای حوزه و روحانیت که تمنیات دنیا را از پای حقیقت علم برگرفتند و سبک‌بالان به میهمانی عرشیان رفتند و در مجمع ملکوتیان شعر حضور سروده‌اند".

امام خمینی (ره)

خبر شهادت مظلومانه روحانی مجاهد و عالم خستگی‌ناپذیر، رزمنده و جانبازان دوران دفاع مقدس و سردار جنگ نرم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون، همه ما را در بهت، غم و ماتم فرو برد و اندوه سنگینی را بر دل دانشجویان انقلابی گذاشت.

شهادت این فرمانده قرارگاه بصیرتی و فرهنگی شهرستان همزمان با شب پرفضیلت قدر به دست یکی از منحرفین فکری و عقیدتی نشان از تایید مسیر حرکت حجت الاسلام خرسند و عمق کینه دشمنان دین و اسلام ار روحانیت است.

شهید خرسند همواره با تشکل‌های دانشجویی و به ویژه بسیج دانشجویی ارتباط نزدیک داشت و همواره با رهنمودهای خویش، راهنمای راستینی برای دانشجویان بود و دیدار اخیرشان با تشکل‌های دانشجویی در ماه رمضان که در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد، هیچ‌گاه از خاطره جنبش دانشجویی کازرون پاک نخواهد شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون متعد می‌گردد در حد توان به توصیه های ایشان به بسیج دانشجویی و تشکل های دانشجویی که همانا، تقویت ایمان، علم‌آموزی، امید به آینده، ممانعت از سیاسی‌کاری در دانشگاه، مطالبه‌گری و ایستادن مقابل رفتار ناشایست مسئولین، رونق کرسی‌های آزاداندیشی، تلاش در جهت تحقق گام دوم انقلاب است، جامع عمل بپوشد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون ضمن اعلام تسلیت به همسر، فرزندان، جامعه روحانیت، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همه دلسوزان اسلام و انقلاب، صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات اخروی را برای این عالم شهید از خداوند متعال مسألت می‌نماید‌.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون

ارسال نظرات
پر بیننده ها