خبرهای داغ:
محسن براتی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درچه
انقلاب اسلامی فقط جابه جایی سیاسی نبود بلکه یک تحول در عرصه سیاسی ، فرهنگی و در عرصه متن جامعه بود
کد خبر: ۹۱۴۵۲۸۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درچه در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت مراسمات و مناسبت‌ها گفت: یکی از مراسماتی که باید با شکوه برگزار شود سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) است. امام خمینی به خاطر جذابیت‌هایی که داشتند هنوز که هنوزه یاد و خاطره اش از یاد مردم نرفته است که این جذابیت‌ها عبارتند از: ۱- شخصیت حضرت امام، ایشان قوی، مستحکم بودند و صراحت بیان داشتند ۲- اصولی که حضرت امام روی آن تاکید داشتند مواردی همچون: اسلام ناب محمدی، استکبار ستیزی، خود باوری و...بود.
سرهنگ منصوری با اشاره به هدف حضرت امام از انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی فقط جابه جایی سیاسی نبود بلکه یک تحول در عرصه سیاسی، در عرصه متن جامعه بود. ما قبل از انقلاب کشوری غرب گرا و بدونه ارداه بودیم. هدف امام هدفی حداکثری و راهبردی بود. شما به نهضت مشروطیت نگاه کنید هدفش کاستن اختیارات شاه بود. نهضت ملی شده نفت هدفش نفت بود. اما امام هدفش تحولی اساسی در کشور بود. انقلاب اسلامی همچون واقعه عاشورا و... از جمله حوادثی هست که تاریخ و جهان را دگرگون کرده است.
فرمانده ناحیه درچه در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: متاسفانه امروز بعضی‌ها عقلانیت را در این میدانند که مثلا با آمریکا چالش ایجاد نکنیم. می‌گویند چالش‌ها هزینه دارد. رهبر انقلاب در جواب این دسته از افراد فرمودند::، اما این را بدانید که سازش هم هزینه دارد و لیکن اگر چالش با منطق باشد هزینه اش خیلی کمتر از سازش خواهد بود
ارسال نظرات
پر بیننده ها