مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تفرش در گفتگو بابسیج:
حجت الاسلام رجبی گفت: استکبارستیزی در مکتب فکری امام خمینی(ره) به کمال رسید/الگوی فکری امام(ره) سبب پیروزی در تمام عرصه های انقلاب شده است
کد خبر: ۹۱۴۵۲۵۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲

 

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تفرش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از  تفرش، با بیان این مطلب استکبارستیزی در مکتب فکری امام خمینی(ره) به کمال رسید، گفت: امام خمینی(ره) اولین قدم مبارزه را مسئله استکبار ستیزی و تشکیل حکومت اسلامی قرار دادند.

 رجبی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امام(ره) مهمترین عامل عقب ماندگی را سلطه کشورهای استعمارگر می دانستند و از همان اوایل حرکت انقلاب اسلامی در سال 42، این خطر را به مردم و حتی شاه گوشزد کردند.

 وی افزود: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی استکبار یعنی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ به مردم و حتی ملل جهان، تنها راه نجات ملتها را رهایی از چنگال استکبار معرفی کردند که پس از آن حرکت هایی نظیر تسخیر لانه جاسوسی روی داد که امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد و از آن حمایت کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تفرش با بیان این مطلب که اندیشه استکبار ستیزی امام راحل از عوامل پیروزی حکومت اسلامی شد، بیان کرد: با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، یکی از عوامل مهم پیروزی های حکومت اسلامی در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، زیر بار زور نرفتن، استقلال کشور و پایداری در مقابل سلطه طلبان است.

 رجبی با اشاره به سخنی از امام راحل ادامه داد: ایشان فرمودند: «با همه ابرقدرتها رابطه خود را قطع کنید و حتی درگیر یک رابطه عادی با آمریکا هم نشوید.»

 وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) معتقد بودند که رابطه ایران با آمریکا رابطه گرگ و میش است و آمریکا در روابط خود به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تفرش خاطر نشان کرد: براساس اندیشه های امام خمینی(ره) قطع رابطه با آمریکا در سال 58 یک موفقیت است چراکه مردم به توانایی های خود بیشتر پی بردند و روی پای خود ایستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات