خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

مقاومت در برابر دشمنان از اندیشه‌های امام خمینی (ره) است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مقاومت در برابر دشمنان از اندیشه‌های امام خمینی (ره) است که امروزه باید بیش از گذشته اندیشه‌های آن حضرت را بازخوانی کرد و در عمل به این اندیشه‌ها همت گمارد.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۳۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

مقاومت در برابر دشمنان از اندیشه‌های امام خمینی (ره) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نیروگاه شهید مفتح به ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های امام راحل اشاره و اظهار داشت: امام(ره) شخصیتی بود كه تاریخ را منقلب ساخت و حکومتی را بر پایه دین بنا کرد.

وی افزود: امام (ره) برای پایه‌گذاری انقلاب اسلامی به چند نكته اساسی تكیه داشت كه شامل برپایی دولتی بر مبنای اسلام محمدی اصیل، اعتماد داشتن به وعده های الهی ، تكیه بر اراده ملت و دفاع از فقرا و مستضعفین بود.

این استاد حوزه و دانشگاه به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم برگرفته از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) است.

وی افزود: بعداز پیروزی انقلاب پیشرفت‌های بسیار خوبی در تمامی عرصه‌ها در کشور حاصل شده است و این پیشرفت‌ها ثمره تفکر انقلابی حضرت امام (ره) است که «ما می‌توانیم».

فلاحی تنها راه پیروزی ملت ایران را مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان این کشور برشمرد و گفت: تحریم اقتصادی یکی دیگر از ابزارهای دشمن برای به زانو درآوردن این ملت است که به فضل الهی در این جبهه نیز شکست خواهند خورد.

وی تصریح کرد: مقاومت در برابر دشمنان از اندیشه‌های امام خمینی (ره) است که امروزه باید بیش از گذشته اندیشه‌های آن حضرت را بازخوانی کرد و در عمل به این اندیشه‌ها همت گمارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار