آیت الله طبرسی در جمع پاسداران سپاه کربلا؛

امام خمینی(ره) معامله مستکبران دنیا را بهم زد / رهبرمعظم انقلاب یک تنه راه امام را ادامه داد

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این مطلب که انقلاب امام دنیا را بهم ریخت و باعث شد ملتهای مظلوم در مقابل مستکبران بیاستند، خاطرنشان کرد: امروزه ملت های یمن،فلسطین،عراق و .. به جای سنگ با موشک در مقابل ظالمان میایستند.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۱۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان سپاه کربلا در جمع پاسداران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام نورانی ماه رمضان که ماه جهاد با نفس است، به 5 جایزه خداوند که برای روزه داران در نظرگرفته است، اشاره و اضافه کرد:نظرخداوند به بندگان،استغفار ملائک برای روزه داران،زینت کردن بهشت و در آخر بوی دهان روزه داران را به بوی مشک و عنبر تبدیل می کند، از جوایزخاصه خداوند است.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، اظهار کرد:امام معیار و معمار انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران موحد بودن امام را مهم ترین ویژگی بارز امام برشمرد و با تصریح براین مطلب که امام عبدصالح خدا بود، اضافه کرد: امام ترس و وحشتی از کسی نداشت و حرکتش را روی شهادت بنا کرد. در دومین اطلاعیه ای که به شاه ملعون داد این بود من خود را برای مقابله با اسرائیل آماده کرد ام.

وی در همین رابطه با اشاره به رجزخوانی اروپایی ها در قضایای اخیربرجام،افزود:غربی ها از مرگ می ترسند و بعضی حکام مرتجع عربی هم دنباله رو آنها هستند و برای همین ملتی که از مرگ و شهادت بترسد، توسری خور میشود.

آیت الله طبرسی به کنفراس سران عرب در مکه اشاره کرد و ادامه داد: ترامپ رئیس جمهورآمریکا، امارات را مجبور کرد در کنفرانس مکه علیه ایران موضع گیری کند و این یعنی ذلت و حقارت برای کشوری که میخواهد چندروزی بیشتر حکومت کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به این نکته که وقتی خارجی ها میخواهند از امام تعریف کنند می گویند امام یک شخصیت کاریزماتیک بود ، خاطرنشان کرد: امام یک شخصیت معنوی بود دنیوی و زمینی نبود.حتی برخی که نگاه مادی دارند و اسیرپول و دلارهستند،درباره امام می گفتند تنها مسئول کشوری که در بانک سوئیس پول ندارد امام است.

وی با تاکید براینکه امام به گردن تمام ادیان حق بزرگی دارد چرا که در شرایط خداناباوری باعث شد ادیان هم جان تازه بگیرندبه نقل  از گفته های یکی از سران اتریش پرداخت و گفت: این مسئول اتریشی درباره امام میگفت،این سید فقیر کاری کرد علاوه بردین اسلام ،دین مسیحیت هم جان تازه گرفت. ما قبلا جرات نمی کردیم درباره مسیحیت حرفی بزنیم.

آیت الله طبرسی با بیان این مطلب که انقلاب امام دنیا را بهم ریخت و باعث شد ملتهای مظلوم در مقابل مستکبران بیاستند، خاطرنشان کرد: امروزه ملت های یمن،فلسطین،عراق و .. به جای سنگ با موشک در مقابل ظالمان میایستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگر سخنان با اشاره به اسناد جاسوسی سفارت خانه آمریکا که توسط جوانان انقلابی تسخیر شد، گفت: آمریکا روحانیت و سپاه را دوبازوی امام می دانست و درصدد بود این دوبازو را قطع کند اما نتوانست.

وی درهمین رابطه خاطرنشان کرد: آمریکا با تروریست خواندن سپاه،باعث شد عظمت سپاه بیشتر شود.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه دشمن هرچه رجزخوانی میکند تا جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد ، اما نمی تواند، افزود: تحولی که امام بوجود آورد دستاوردهای عظیمی داشت که با مذاکره و واسطه گری و دلال بازی سران غربی از بین نمی رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح براینکه مردم ایران40 سال در برابر تحریم ،تحقیر و تبیلغ دشمنان،ایستادند و در خط مقدم ایستادگی،سپاه ایستاده است،تاکید کرد:برهمین اساس انقلاب ماندگار شد و امنیت هم باخودش آورد.

وی در همین رابطه پاسداران را فرزندان امام برشمرد و با بیان اینکه پاسداران بهترین سرمایه زندگی شان یعنی جان را فدای  دین و انقلاب می کنند،یادآور شد: شهدا با لبیک با امام را در هشت سال دفاع مقدس جانشان را داند و نیز شهدای مدافع حرم هم در این راه با بذل جان خویش مدافع انقلاب شدند.

آیت الله طبرسی اضافه کرد:امام فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود این تعارف نیست. الان کشور به جایی رسید که حتی آمریکا هم قدرت تنهایی جنگیدن با آن را ندارد و اگر بخواهد جنگی را آغاز کند تمام منطقه درگیر می شوند.

وی با بیان اینکه سپاه باید با قوت در صحنه باشد به سخنان ظریف درباره محبوبیت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس اشاره و اظهار کرد: ظریف گفته بود در نظر سنجی ها مقاومت بیشتر از مذاکره رای آورد و محبوبیت سردار سلیمانی بیشتر از من است.

آیت الله طبرسی به ماندن و ایستادن در نقشه راهی که امام برای ملت ایران ترسیم نمود و همچنین عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب برای تربیت نسل های سوم و چهارم تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دوم سخنان خود به سالروز قیام خونین نیمه خردادسال 42 اشاره کرد و ادامه داد: وقتی امام با لوایح شش گانه مخالف کرد خون مردم به جوش آمد رژیم شاه هم تاب قیام مردم را نداشت و همه را به گلوله بست و برای همین امام 15 خرداد را تا همیشه عزای عمومی اعلام کرد.

وی بیا این اینکه در آن زمان کشور در قبضه ساواک دست پرورده رژیم اسرائیل بود، تاکید کرد:باید بتوانیم نسل های آینده را برای در مسیر و حفظ انقلاب قرار دهیم و نباید اجازه دهیم دشمنان بین ما تفرقه بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به  رهبری 30 ساله امام خامنه ای اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این 30 سال دربدترین شرایط ها راه امام را با قوت در پیش گرفت و یک تنه ایستادند و باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.

آیت الله طبرسی در سخنان پایانی خود از مردم مومن و همیشه در صحنه ایران بویژه مردم مازندران که حماسه بزرگ را در راهپیمایی روز جهان قدس رقم زدند،قدردانی کرد و گفت:مردم با همه مشکلات اقتصادی و تبلیغات دشمنان در فضای مجازی خط قرمزی بر معامله قرن کشیدند و آن را به مقاومت قرن تبدیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار