مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد؛

آغاز طرح جهاد همبستگی ملی با محوریت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیل که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بوده اند توسط طرح جهاد همبسگی ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۱۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

 امید محترمی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک بین اداره کل بهزیستی و بسیج سازندگی استان جهت نوسازی و یا تعمیر خانه‌های مددجویان آسیب‌دیده در سیل گفت: طرح جهاد همبستگی با محوریت ساخت یک خانه با استفاده از ظرفیت خیران ، مساجد، بسیج و جهادگران بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

2275640_905.jpg (1280×853)

وی با اشاره به اقدامات موثر جهادگران بسیجی در 5 استان در زمان وقوع سیل نوروزی افزود: مرحله دوم اقدامات جهادگران بسیجی استان مرکزی با در قالب طرح ملی جهاد همبستگی با نگاه به ظرفیت مردمی و خیران در کنار ظرفیت جهادگران بسیج آغاز شده است.

2275641_750.jpg (1280×853)

محترمی با بیان اینکه در این طرح، تعمیر و ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار قرار گرفته تصریح کرد: تفاهم نامه ای که امروز انجام شد برای تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده مشمولان کمیته امداد و بهزیستی استان مرکزی بود که این کار توسط جهادگران بسیجی انجام خواهد شد.

2275642_262.jpg (1280×853)

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکز با بیان اینکه منابع مالی احداث این واحدها در کنار کمک های بلاعوض بهزیستی،دولت و تسهیلات بنیاد مسکن است افزود: همچنین مابقی منابع از طریق نیروهای جهادی بسیج سازندگی و خییرین از طریق طرح جهاد همبستگی ملی تأمین می شود.

محترمی در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی مساجد به عنوان پشتیبانان رزمندگان در دفاع مقدس اقدامات موثری انجام می دادند در طرح جهاد همبستگی ملی که هر مسجد متولی یک منزل در مناطق سیل زده است نیز مساجد به عنوان پشتیبانان جهادگر برای بازسازی مناطق سیل زده اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات