خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه امسال شهیدان قله شنام را به عنوان شهیدان شاخص در سال جاری معرفی کرده‌ایم، گفت: در راستای معرفی این شهیدان 5 یادواره آبروی محله در محلات زندگی آنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۶۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

شهدای شنام؛ شهیدان شاخص سال 98 در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیدعلی الیاسی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد از انتخاب 5 شهید قله شنام به عنوان شهدای شاخص این شهرستان در سال 98 خبر داد و اظهار کرد: شهیدان خسرو آزرمی، بیژن شفیعی، همایی، ورمزیار شهیدانی هستند که در سال60 علی رغم اینکه سن و سال کمی داشتند، اما کلاس درس را رها کردند و راهی جبهه حق علیه باطل شدند.

وی گفت: بعداز گذشت 32 از جنگ تحمیلی پیکر شهید بیژن شفیعی یکی از شهدای شنام به وطن بازگشت و پیکر 4 نفر از شهدای دیگر این قله جاویدالاثر مانده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر معرفی شهدای شنام با استفاده از سیره و روش زندگانی و وصیت نامه آنان، گفت: این امر باید توسط متولیات امر فرهنگی و اصحاب رسانه به جامعه معرفی شود تا در جامعه الگو شود.

وی افزود: اگر امروز شاهد امنیت و آرامش در کشور هستیم مدیون همین شهدا و پدران و مادران آنان هستیم که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

الیاسی از برگزاری 5 یادواره آبروی محله در محلات زندگی شهیدان قله شنام در طول امسال خبر داد و گفت: بازخوانی عملیات شنام توسط روایان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های معرفی شهیدان شاخص امسال خواهد بود.

وی با اشاره به وجود 24 شهید جاویدالاثر در شهرستان اسدآباد گفت: شهیدان قله شنام هم از شهدای جاویدالاثر هستند که البته پیکر یکی از آنان به وطن بازگشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات