مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سرهنگ شاکرمی بیان کرد: امام راحل تابلوی ارزش‌های حاکم بر انقلاب اسلامی است و تمام زوایای پیدا و پنهان انقلاب اسلامی برگرفته از درس‌های بزرگ کربلا و صحنه پرشور عاشوراست.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۴۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: امام خمینی (ره)، شخصیتی فراتر از زمان بوده است.

وی، بیان کرد: حادثه بزرگ انقلاب اسلامی، یک «نه» محکم به همه ی مستکبران عالم بود و در پرتو مقامات معنوی و مناجات عارفانه و معرفت و اخلاص امام راحل، گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان ایجاد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: امروز بخش بزرگی از جهان تحت تأثیر گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی قرار دارد و ژرف‌نگری و ارتباط معنوی امام راحل باخدای متعال از ویژگی‌های بارز آن حضرت در هدایت و پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی بود.

سرهنگ شاکرمی گفت: هر چه جلوتر می‌رویم به فهم جدیدی از نگاه الهی و آینده‌نگری امام راحل می‌رسیم، بعد از اولیای الهی و ائمه اطهار (ع) و معصومین (ع)، بالاترین شخصیتی که بخش بزرگی از دنیا را تحت تأثیر قرار داده است امام راحل بوده است.

وی، بابیان اینکه امام راحل سرآغاز یک بعثت بود، تصریح کرد: امام در عصر تمدن‌های جدید و بردگی نوین، موجب تزلزل پایه‌های نظام پهلوی شد، امروز تحت تأثیر گفتمان امام راحل شاهد فروپاشی و تزلزل استکبار جهانی در نقاط مختلف جهان هستیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: امام راحل تابلوی ارزش‌های حاکم بر انقلاب اسلامی است و تمام زوایای پیدا و پنهان انقلاب اسلامی برگرفته از درس‌های بزرگ کربلا و صحنه پرشور عاشوراست.

سرهنگ شاکرمی، دشمن‌شناسی و دوست شناسی از ویژگی‌های بارز امام راحل عنوان و خاطرنشان کرد: امروز باید با تأسی از گفتمان امام راحل، با بصیرت دشمنان را به‌خوبی شناخت و راهی جز مقاومت در برابر دشمنان وجود ندارد.

 

ارسال نظرات