شهردار منطقه چهار ارومیه گفت: امسال عملیات پیاده روسازی، آسفالت رویه معابر و احداث کانال در سطح منطقه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۲۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

 فرخ عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اقدامات پیش بینی شده در بودجه سال 98 سطح منطقه، اظهار کرد: عملیات پوشش اصلاح کانال رسالت، امتداد کانال پشت میدان میوه و تره بار، لوله گذاری در خیابان دیگاله، جداره سازی و نماسازی بافت فرسوده در خیابان امام، میدان ولایت فقیه و آسفالت اول خیابان دیگاله از جمله اقدامات در سال جاری است.

وی با اشاره به آسفالت اول خیابان دیگاله، اظهار کرد: آسفالت اول خیابان دیگاله در اولویت بندی این عملیات بود که مرحله زیر سازی و جدول گذاری آن به اتمام رسیده و به زودی آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

عبدی از مصوبات جدیدی برای بافت فرسوده و تاریخی خبر داد و گفت: این مصوبات در راستای توسعه گردشگری و بوم گردی و رونق اقتصادی برای شهروندان است که شهرداری بدون اخذ هزینه مجوز برای املاک فرسوده جهت راه اندازی چایخانه و رستوران اقدام خواهد کرد و در این  راستا شهروندان می توانند  با مراجعه به شهرداری منطقه 4 در خصوص نحوه روند اجرای این مهم قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات اجری رفوژ میانی امتداد عطایی، بیان کرد: بعد از عملیات آسفالت خیابان امتداد عطایی عملیات رفوژ آن نیز توسط اکیپ شهرداری منطقه 4 انجام شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات