خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز:
فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز از اکرام ۴۰۰ نفر از ایتام شرق شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۱۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ مرتضی خسروانی در حاشیه مراسم جشن اکرام 400 نفر از ایتام شیراز اظهار داشت: نیکوکاری، خیر بودن و دستگیری و اکرام یتیم ارزشمندترین و ماندگارترین صفتی است که حتی پس از مرگ برای انسان باقی می‌ماند.

خسروانی با تاکید بر اینکه در آيات و روایات مختلف نيكي و رسيدگي به امور مادي و معنوي ايتام به وضوح ذکر شده است و همه ما باید به این مهم توجه کنیم، ادامه داد: احسان و نيكي به همنوعان در آیات و روایات به عنوان يكي از زمينه‌هاي سازندگي اخلاق معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در این ماه خداوند متعال معنویات را حراج کرده است و هر کسی به قدر خود می‌تواند از این فرصت‌های طلایی استفاده کند، افزود: بهره نگرفتن از این فرصت‌ها هر انسانی را دچار پشیمانی می‌کند.

فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های حکومت صالحان رسیدگی به حال محرومان، نیازمندان و ایتام است و این یک تکلیف دینی و انسانی است، یادآور شد: مردم نوع دوست ایران اسلامی معتقدند که در ماه مبارک رمضان فضیلت دستگیری از نیازمندان و ایتام دو چندان است لذا همت و اهتمام بیشتری نسبت به این موضوع دارند.

وی با بیان اینکه انفاق و کمک به رفع گرفتاری‌های ایتام از ویژگی‌های نظام ولایی است و انفاق در این راه سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: این کار هم برای کمک‌دهنده و هم برای کمک‌گیرنده لذت‌بخش است و کسی که کمک می‌کند لذت بیشتری احساس می‌کند.

خسروانی به ویژگی‌های بارز سپاه اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم سپاه پاسداران مردمی بودن این نهاد مقدس است و ویژگی دیگر آن این است که تمام برنامه‌هایش متکی به ارزش‌های اسلامی است.

یادآور می‌شود: جشن اکرام ایتام با حضور 400 نفر و با همکاری حوزه‌های مقاومت فاطمیون و امام حسن عسگری(ع) همراه با برنامه‌های طنز، مولودی‌خوانی در باغ دنا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها