سردار حجتی نیا گفت: با لطف الهی و با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی توطئه های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی از جمله امریکا و هم پیمانانشان یکی پس از دیگری خنثی شده است .
کد خبر: ۹۱۴۵۱۰۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،یادواره هفت تن از شهدای والامقام منطقه نیاسته کتالم رامسر باحضور سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی فرمانده سپاه ، ارسلان نعمتی واجاری بخشدار بخش مرکزی ،اعضای شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر و جمعی از خانواده های معزز شهدا و مردم متدین منطقه برگزار شد .

سردار حجتی نیا یکی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس سخنران این مراسم معنوی در ابتدا با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: یادواره شهدا باید با عظمت و هرچه با شکوهتر برگزار شود ؛ چون ما امروز هرچه داریم از شهدای سر افراز داریم و وظیفه همه ی ماست تا یاد شهدای معزز را در دلها به ویژه در نسلهای جدید پویا و زنده نگه بداریم .

این فرمانده دوران مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به دشمنی های استکبار جهانی به ویژه امریکا بر علیه نظام جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: دولت مردان آمریکا حدود ۴۰ سال هست که با ملت مبارز و شجاع و نترس ایران دشمنی های پنهان و اشکار دارند اما به لطف الهی و با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت انقلابی ؛ متدین و خداجو ایران تا کنون نتوانستن هیچ غلطی بکنند و تمامی توطئه های دشمنان انقلاب و استکبار جهانی از جمله امریکا و هم پیمانانشان یکی پس از دیگری خنثی شده است.

سردار حجتی نیا در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه امریکا بزرگترین کشتی جنگی هواپیما بر خود را در خلیج فارس مستقر کرده است ولی از قایق های تند روی رزمندگان اسلام در خلیج فارس وحشت عجبی دارند به همین دلیل روی کشتی های هوا پیمابر جنگی خود کیسه های شنی چیدند تا از حملات احتمالی قایق های تندرو رزمندگان اسلام در امان بمانند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها