خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری مراسم و حرکت دسته عزاداری به‌مناسبت رحلت امام خمینی(ره) در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری مراسم سوگواری و حرکت دسته عزاداری در سطح شهر همدان به‌مناسبت رحلت حضرت امام(ره) در روز 14 خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۹۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

برگزاری مراسم و حرکت دسته عزاداری به‌مناسبت رحلت امام خمینی(ره) در همدانسرهنگ علی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام 14  خرداد و رحلت حضرت امام (ره) اظهار داشت: مراسم سوگواری و حرکت دسته عزاداری در سطح شهر همدان به‌مناسبت رحلت حضرت امام(ره) در روز 14 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت امام خمینی(ره)، سپاه ناحیه همدان در نظر دارد مراسم عزاداری در روز 14 خرداد در سطح شهر همدان برگزار کند که این دسته عزاداری متشکل از سه هیأت بزرگسالان، بانوان و نوجوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: مسیر حرکت این دسته عزاداری از کانون بسیج جوانان آغاز شده و به سمت میدان امام خمینی(ره) همدان حرکت خواهد کرد و بعد از آن به سمت حسینیه امام(ره) حرکت می‌کند که پایان مراسم عزاداری در حسینیه امام(ره) خواهد بود.

وی افزود: زمان حرکت دسته عزاداری ساعت18 روز دوشنبه 14 خرداد ماه از روبروی کانون بسیج خواهد بود، ضمن اینکه هیئت عزاداری نوجوانان با نام هیئت میدان امام(ره) و انقلاب، امسال اولین سالی است که شروع به فعالیت کرده و با توجه به اهمیت اهتمام به تربیت نسل انقلابی این هیئت در نظر دارد با جذب نوجوانان در راستای تربیت ایمان و روحیه انقلابی در این افراد گام بردارد.

بقایی در پایان گفت: هدف از برگزاری این مراسم عزاداری زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن امام بزرگوار و همینطور تجدید پیمان با آرمان‌های ایشان و یادآوری مجاهدت های امام(ره) و در نهایت شناساندن شخصیت و باور ها و آرمان‌های ایشان به جامعه و به خصوص نسل جوانی که امام(ره) را ندیده‌اند، است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات