خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

اهتمام برای بازسازی و عمران عتبات عالیات، آخرت‌ مسلمانان جهان را آباد می‌کند

امام جمعه ارومیه گفت: تلاش برای بازسازی عتبات عالیات به نوعی آخرت‌مان را آباد می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۸۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در جلسه‌ای که سالن جلسات سپاه شهدای استان با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار شد، اظهار کرد: تلاش در این زمینه به معنای واقعی کلمه آخرت‌مان را آباد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی عتبات عالیات باید به صورت جدی گام برداشته شود، ادامه داد: خوشبختانه ملت بزرگ ایران اسلامی در این زمینه همکاری لازم را دارند و  از صمیم قلب در این ارتباط تلاش می‌کنند.

این مسوول اضافه کرد: اینکه ذات اقدس الهی این توفیق را به ما داده است تا در این زمینه تلاش کنیم، توفیق بزرگی است و باید به درگاه خداوند متعال قدردان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با تکیه بر اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) می‌توانیم در زمینه‌های مختلف تلاش کرده و موفقیت مورد انتظار را به دست آوریم، اظهار کرد: بنابراین باید برای شناخت هرچه بیشتر ائمه معصوم (ع) گام برداریم و آنها را در جامعه اسلامی بشناسانیم.

قریشی در ادامه با بیان اینکه اهل بیت (ع) به این سری کارهای ما به هیچ عنوان نیاز ندارند ولی ما برای جلب خشنودی اولیای الهی به شدت نیازمند هستیم، خاطرنشان کرد: پس از این چند صباح عمری که داریم باید حداکثر استفاده را کرده و در این زمینه تلاش کنیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان و زمان غفران الهی و بهار قرآن قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به خداوند متعال است، پس باید در این زمینه به صورت جدی و با عزم راسخ گام برداریم.

انتهای پیام/100/ب

ارسال نظرات