وقتی می گویی خمینی گویا از شخصیتی سخن می گویی که پیرو ائمه اطهار (علیهم السلام ) است و قلوب مردم کل دنیا را با شنیدن کلماتش به سوی خود می کشد .
کد خبر: ۹۱۴۵۰۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سایت واجا، وزارت اطلاعات متن زیر را به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) منتشر کرد:

پس از قرن ها ظلم و ستم ، دنیای مادی بار دیگر مجدّد دین خود را به خود دید . کسی که با تقوا و مقابله با نفسش به درجاتی رسیده بود که کلامش بر قلب هر مستضعف و مظلومی می نشست و همه را برای راه اندازی یک انقلاب فراگیر بسیج می کرد.

وقتی می گویی خمینی گویا از شخصیتی سخن می گویی که پیرو ائمه اطهار (علیهم السلام ) است و قلوب مردم کل دنیا را با شنیدن کلماتش به سوی خود می کشد .

وقتی می گویی خمینی گویا فرزندان شهید این مرز و بوم را می بینی که برای اجرای دستورات الهی اش به صف ایستاده اند .

وقتی می گویی خمینی گویا دفتر ظلم و ستم مستکبران بسته شده و خون شجاعت و غیرت و استکبار ستیزی به رگ های پر از التهاب و خالی شده از معنویت جاری می شود .

وقتی می گویی خمینی به 14 خردادش که جسم پاکش از این دنیا رخت بربست نمی اندیشی بلکه تفکر جهان شمولش برای گسترش آزادگی و حریت در دنیا را می بینی که هر روز پررنگ تر از قبل به دست شاگرد و خلف شایسته اش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) در فضای غبار آلود دنیا منتشر می شود .

وزارت اطلاعات سی امین سالگرد رحلت جانسوز بزرگ پیشوای مستضعفان جهان حضرت امام خمینی (ره ) را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و مردم غیرتمند و شجاع ایران اسلامی تسلیت عرض می نماید .

                                                                                                                                                     مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات

ارسال نظرات