خبرهای داغ:
ياسر متانت
امام جمعه موقت گلپايگان تشريح كرد
حجت الاسلام والمسلمين شيخ علي استاد حوزه و دانشگاه ماه مبارك رمضان را كلاس خودسازي در مكتب وحياني خواند.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۵۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاري بسيج  از گلپايگان، حجت الاسلام والمسلمين مصطفي شيخ علي استاد حوزه و دانشگاه  و امام جمعه موقت گلپايگان،در جلسه اخلاق ماه رمضان كه در ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان برگزار شد با اشاره به فضايل ماه مبارك رمضان مطرح كرد:كلاس رمضان و عبادت نبايد در جامعه اسلامي تعطيل شود كه اگر چنين شد زندگي انساني به سمت رذايل حيواني تنزل پيدا مي كند.

استاد حوزه و دانشگاه رمضان را كلاس درس در مكتب وحياني خواند و گفت:رمضان كلاس رشد و زندگي در مكتب وحياني است، چرا كه زمينه انس با ادعيه و قرآن در اين ماه بيشتر مي شود.لحظات اين ماه محل استجابت دعاست.دعا در اين ماه مستجاب است.

وي در ادامه ضمن انتقاد از برخي مراكز آموزشي در كشور گفت: در برخي مدارس كشور به مراسمات يادبود شب يلدا و فارغ التحصيلي بيش از عيد غدير و رمضان اهميت داده مي شود  و متاسفانه در زير پوست آموزش كشور، سند 2030 آرام آرام در حال اجراست.

وي در پايان با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي  و محورهاي آن بيان كرد:امروز تمام تلاش غرب در راستاي دور كردن نسل جوان از ارزشهاي انقلاب و اسلام و ترويج سبك زندگي غربي است و در مقابله با اين تلاش كور بايستي،سبك زندگي اسلامي در ميان اقشار مختلف جامعه گسترش پيدا كند و در اين راستا جوانان بايد بيشترين نقش را ايفا كنند.

ارسال نظرات