خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(علیه السلام) :

به پیروزی رساندن ، تشکیل واداره نظام جمهوری اسلامی مهمترین پدیده تاریخ معاصر

با تحقیق و بررسی زوایای شخصیتی امام خمینی (ره) میتوان اندیشه ها ، سیره و روش های ایشان را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران شناخت.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۴۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(علیه السلام) ؛ حجت الاسلام مصطفی یزدان پرست در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری خاطر نشان کرد؛ با تحقیق و بررسی زوایای شخصیتی امام خمینی (ره) میتوان اندیشه ها ، سیره و روش های ایشان را درطراحی و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و تشکیل و اداره نظام جمهوری اسلامی که به جرأت می توان گفت مهمترین پدیده تاریخ معاصر است ، را شناخت.

وی افزود زوایای شخصیتی امام خمینی (ره) را به طور خلاصه می توان گفت:

1-نوع زندگی فردی و ساده زیستن و اخلاق شخصی ایشان با هیچ کدام از رهبران سیاسی دنیا قابل مقایسه نمی باشد.

2-اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان و توسعه نفوذ انقلاب اسلامی تجلی عینی و عملی رهبری در نظام اسلامی می باشد که باعث عصبانیت دشمنان نظام اسلامی شده است.

3-مواجهه فعال با دشمنی دشمنان وجه بارز رهبری نظام اسلامی بود ودر برخورد با دشمنان از روی ضعف و انفعال نبوده است و هیچ زمان نه احساس ضعف کردند و نه از خود ضعف نشان دادند.

4-تصمیم های امام تصمیم های شجاعانه و با احساسات محکم بود و بامحاسبات عقلانی بوده  چه در برخورد با دشمنان خارجی و چه در عزل و نصب های داخلی با تمام قدرت بود.

5-اعتماد به توانایی های مردم و ملت ایران و خوش بین بودن به آنان به خصوص جوانان

6-بی اعتمادی به دشمن، امام عزیز در طول مدت حضور با برکت خود در راس نظام اسلامی یک لحظه به دشمن اعتماد نکرد.

7-اعتماد به همبستگی و اتحاد ملت از خصوصیات بارز الگوی رفتاری امام در مقابل دشمن بوده است.

8-ایمان و اعتقاد راسخ به نصرت الهی و به وعده های خداوند در عین تلاش و مجاهدت و حضور فعال در میدان و در عرصه های گوناگون می باشد.

در پایان درباره آن مرد خدا و بت شکن زمان کسی نمی تواند حق مطلب را ادا کند و شخصیت و خصوصیات و زوایای وجودی اورا معرفی کند.

ارسال نظرات