جلسه معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه قدسیه ساری در روز یکشنبه ۱۲ خرداد با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران در این دانشگاه برگزار و خانم خادملو به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه انتخاب شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۴۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

جلسه معارفه مسئول بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه قدسیه ساری

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر عباس تبار مسئول بسیج اساتید استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین این دانشگاه، اجتماعی کردن دانشگاه‌ها و خروج اساتید از محیط کلاس‌های آموزشی را یکی از راه‌های رسیدن به جامعه‌ی آرمانی قلمداد کرد.

مسئول بسیج اساتید استان مازندران افزود: در گام دوم انقلاب مهم‌ترین نیاز کشور ورود به عرصه‌های علمی با رویکردی حل المسائلی می‌باشد.

رحمت عباس تبار اضافه کرد: با افزایش نشست‌های علمی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ... می توان گامی رو به جلو برای حل مسائل مهم جامعه و دانشگاه برداشت.

مسئول بسیج اساتید استان در ادامه ضمن تاکید بر خلق برنامه‌های جدید و جهاد علمی در راستای برنامه کلی کانون‌ها، تشریح کرد؛ بسیج‌های دانشگاهی "اعم از بسیج اساتید و دانشجویی و کارکنان" به عنوان بازوی توانمند دانشگاه باید تحت یک لوا و پرچم فعالیت و بروز و ظهور داشته باشند تا توانایی این مجموعه در سطح کشور طنین انداز شود.

عباس تبار تأکید کرد فلسفه و ماهیت دانشگاه تبدیل دانایی به توانایی است که امثال دانشکده فنی و حرفه‌ای قدسیه ساری محل مناسبی برای تحقق این مهم می باشد که باید از این ظرفیت نهایت بهره مندی انجام گیرد.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان مازندران

ارسال نظرات