به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) بیان شد.؛

امام راحل(ره) بت های جدید این روزگار را شکست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: صدا و فریاد امام خمینی (ره) بت ها و مشرکان این روزگار را در هم شکست.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۳۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید مهران کریم پور افزود: امام خمینی (ره) مظهر وحدت ویگانگی تمام مسلمانان جهان است و همچون چراغ هدایتی باعث روشنایی صراط مستقیم در عصر جاهلیت جهانی بود.

وی ادامه داد: امام راحل روح اسلام بود که در عصر حاضر در کالبد مرده و بی روح اسلام  دمیده شد و آن را دوباره زنده کرد و حماسه ای فراموش نشدنی در قلب تاریخ بشریت به وجود آورد.

حجت الاسلام کریم پور تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تشکیل حکومت اسلامی ، این نظام را به عنوان الگو و سرمشقی برای امت اسلامی و دیگر مردم ستم دیده در تمام جهان معرفی کرد و تمام آزادیخواهان جهان نیز اکنون باتاسی از این نظام الهی ، در برابر حکومت ظالمان مقاومت و ایستادگی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با اشاره  به شخصیت امام راحل اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت استثنایی و کم نظیر در دوران معاصر است و از آنجایی که کار امام(ره)همواره با تدبیر و هوشمندی همراه بود، در جهان ماندگار شدند و در همین راستا نیز انقلاب اسلامی اکنون به الگویی برای تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

ارسال نظرات