خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در اختتامیه برنامه های ماه رمضان در سپاه استان قزوین گفت: باید بدانیم این جلسات قرآنی و جاری شدن این نور همه به برکت امام عزیزمان و انقلاب اسلامی می باشد .
کد خبر: ۹۱۴۵۰۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه استان قزوین ضمن گرامی داشت این ماه مبارک و با اشاره به ارتحال امام راحل(ره) اظهار کرد: در آستانه ارتحال امام عظیم الشانمان قرار داریم، باید بدانیم این جلسات قرآنی و جاری شدن این نور همه به برکت امام عزیزمان و انقلاب اسلامی می باشد .

وی ادامه داد: باید توجه کنیم که خداوند متعال در این ماه از ما چه خواسته است؟ آیا به خواسته های خداوند جامه عمل پوشاندیم؟ آیا به بلوغ معنوی رسیدیم؟

معبودی گفت: خوب است در پایان ماه مبارک رمضان با خود محاسبه کنیم که آیا به اهداف بلند این ماه رسیدیم؟ اگر پاسخمان مثبت است که شکر الهی را به جای آوریم اگر هم نه که خیلی سریع یک فکری به حال اعمال خود بکنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به مواردی که انسان باید در ماه مبارک رمضان به آنها برسد گفت: ما در این ماه باید اراده خود را قوی کنیم، چرا که انسان برای انجام بسیاری از کارهای نیک و پسندیده ضعیف است.

وی اضافه کرد: در این ماه باید دلهایمان را جلا دهیم و روحمان را از آلاینده ها پاک کنیم چرا که گناه دل انسان را به ظلمت می کشاند و این مسئله ربطی به بزرگی و کوچکی گناه ندارد، در این ماه می توانیم با تلاش از این ظلمتکده خارج شویم.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: در روز قیامت نه مال و نه فرزند دردی از انسان دوا نمی کند ، فقط آن دل نورانی و پاک می تواند به داد انسان برسد.

این مسوول ابراز کرد: در این ماه باید در برابر هواسته های نفسانی یک سپر پیدا کنیم ، بهترین چیزی که انسان می تواند داشته باشد وجدان آگاه است، تا به این وسیله خود را برای خدا بداند؛ باید این موارد را در وجود خود بررسی کنیم و خود را به خواست پروردگارمان نزدیک نماییم.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها