استاندار يزد با صدور حکمی معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري را به عنوان رئيس ستاد امنیت انتخابات استان منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۳۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، با صدور حکمی «احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.
در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ با عنایت به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالجاری و لزوم تامین امنیت، به موجب این حکم جنابعالی را باحفظ سمت به عنوان «رئیس ستاد امنیت انتخابات استان» در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می‌نمایم.
انجام برنامه ریزی‌های مناسب و بسیج کلیه امکانات و ایجاد هماهنگی بین مراجع امنیتی، انتظامی، نظامی و قضایی استان به منظور مشارکت و همکاری در کلیه مراحل برگزاری انتخابات و نیز تامین نظم و امنیت برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات از جمله ضروریاتی است که انتظار می‌رود از طریق تدوین یک برنامه مناسب نسبت به آن اهتمام و تلاش جدی به عمل آورید.
بدیهی است در اجرای این مهم کلیه معاونین، مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص اعضاء شورای تامین استان نهایت همکاری و هماهنگی را با جنابعالی و آن ستاد به عمل خواهند آورد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات