خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در آیین اختتامیه برنامه های قرآنی سپاه این شهرستان گفت: درس های قرآن جزو دروس ماندگار بوده و امیدوارم محافل قرانی مختصص ماه رمضان نبوده و در طول سال توسعه و گسترش یابد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۲۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: ماه  رمضان فرصتی ارزشمند براي تهذيب و پالايش روح و روان انساني بوده و اين ماه فرصت بنده شدن و انس بيشتر با قرآن بوده و ما باید این روحیه را در خود نهادینه کنیم و از تمامی برکات این کتاب اسمانی در تمامی مراحل زندگی و کار بهره بجوییم.
وی ادامه داد: در ماه رمضان، خداي تبارك و تعالي ما را دعوت به مهمانی خودش مي‌كند و ما بايد توجه ويژه‌اي به آداب ماه رمضان داشته باشيم وبه گونه ای عمل کنیم که در تمامی ماه ها مهمان خداوند باشیم.
حجت الاسلام نعمت زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: حرکت و اهداف حضرت امام خمینی(ره) برگرفته از تعالیم و دروس ماندگار قران بوده و ما هم به تاسی از آن یار سفره کرده، در هر مسئولیت و سمتی که هستیم باید نسبت به اصول نظام و انقلاب پایبند باشیم و مقاومت و ایستادگی و حمایت از مظلوم را سرلوحه اهداف خود قرا دهیم.
ارسال نظرات