معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه درسپاه قمر بني هاشم عليه السلام

امام خميني(ره)احياگر واقعي اسلام ناب محمدي است

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام ، در جمع كاركنان ناحيه مقاومت بسيج بن گفت: امام خميني (ره) احياگر واقعي اسلام ناب محمدي است.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۲۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ پاسدارحميدرضاتوسلي با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل (ره) و شهداي 15 خرداد، گفت: امام خميني (ره) با الگوگيري از حركت ائمه معصومين عليهم السلام مقابل طاغوتهاي زمان ايستاد و انقلابي را پايه ريزي كرد كه موجب احياي اسلام ناب محمدي شد و زمينه را براي تقويت مباني اصيل اسلامي آماده كرد.

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام اظهار داشت: مردم ايران از ابتداي انقلاب و قبل از آن با جان و دل به حرف امامين انقلاب گوش دادند و در مسير ولايت حركت كردند و همين امر موجب پيروزهاي متعددي براي انقلاب اسلامی شد.

يادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: دشمنان انقلاب اسلامي فكر مي كردند اين انقلاب در ابتدا شكست خواهد خورد، ولي وقتي ديدند با تمام قوا از مشكلات عبور كرد و به ثبات رسيد و به كشورهاي منطقه صادر شد و به الگويي براي تمام آزادي خواهان جهان مبدل گشت به دشمني سرسختانه با انواع روشها با اين انقلاب پرداختند.

وي ادامه داد: خداوند لطف بزرگي به مردم ايران اسلامي، بلكه به تمام ملتهاي منطقه كرد كه روحيه استكبار ستيزي و آزادمنشي و استقلال طلبي در برابر قدرتهاي ظالم و فاسد و زورگو را به آنها هديه كرد و همين امر باطل السحر نقشه هاي شوم استكبار جهاني عليه منطقه و مقاومت اسلامي گرديد.

سرهنگ توسلي تاكيد كرد: ما نبايد از كيد دشمنان غافل شويم زيرا لحظه اي غفلت باعث پيشروي دشمن و ضربه به انقلاب خواهد شد، بلكه بايد رمز پيروزي كه همان مقاومت و ولايتمداري است را در خود تقويت كنيم و با افزايش معنويت و بصيرت سياسي دشمن را در عرصه جنگ نرم و اقتصادي نيز شكست دهيم.

ارسال نظرات