۱۲۰ نفر از اساتید بسیجی استان قم امسال در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد مطهر ایشان حضورخواهند یافت.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۱۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

۲۲ هزار و ۵۰۰ زائر قمی امسال به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، ابوالفضل قدیری عصر دیروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات زائران اظهار داشت: برای اعزام زائران قمی به مرقد امام راحل تمام تدابیر لازم در سطح استان اندیشیده شده است.

وی افزود: امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام سالگرد امام راحل اعزام زائران از ۸ شهر صورت می‌گیرد که قم یکی از اصلی‌ترین آن‌ها است.

مسئول اردو‌یی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: ۲۲ هزار و ۵۰۰ زائر قمی امسال برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

قدیری تاکید کرد: سهمیه اولیه استان قم برای اعزام ۲۰ هزار زائر بود که با رایزنی‌های صورت گرفته و استقبال مردم ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به این سهمیه افزوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اعزام زائران به مرقد امام راحل مشکلی از نظر تأمین اتوبوس وجود نداشته و می‌توان بخش از کمبود‌های موجود را از شهر‌های اطراف جبران کرد.

قدیری ادامه داد: اعزام زائران قمی همزمان با روز ۱۴ خرداد و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از تمام مناطق شهری آغاز می‌شود، اعزام روستایی‌های استان ساعتی قبل‌تر انجام می‌شود.

روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان قم نیز از اعزام ۳دستگاه اتوبوس بالغ بر ۱۲۰ نفر از اساتید بسیجی استان قم، برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل به مرقد مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان قم

ارسال نظرات