خبرهای داغ:

تفاهم ‏نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید با دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی منعقد شد

تفاهم ‏نامه همکاری صندوق کارآفرینی امید با دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با هدف حمایت از تولید و توسعه کسب و کار منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۹۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، یعقوب پوراسد صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در ارومیه ترتیب یافت، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حمایت از تولید و توسعه کسب و کار استفاده شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یکی از مهم‌ترین ضرورت‌ها برای رفع مشکل بیکاری را مهارت‌افزایی در جامعه و بین نسل جوان عنوان کرد و ادامه داد: لازمه ورود به بازار کار این است که هر جوان از چندین مهارت برخوردار باشد که دانشگاه فنی و حرفه‌ای این امکان را فراهم کرده است.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با بیان اینکه در قالب این تفاهم‌نامه، 11 طرح دانشجویی ایده های خود را برای پردازش، تیم‌سازی و جذب سرمایه گذار و حمایت مالی محک می‌کنند، برای موفقیت‌آمیز بودن نتایج این تفاهم نامه ابرازامیدواری کرد.

آخوندزاده با اشاره به تفاهم نامه فی مابین صندوق و دانشگاه، گفت: این سری اقدامات برای دانشجویانی که از تجربه و توان کاری و ایده های بالا برخوردار هستند، مفید است چراکه می‌توانند ایده های خود را به مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار ارائه داده و با حمایت های صندوق کارآفرینی امید و امکانات موجود، کسب و کار خود را به مرحله اجرا و تولید برسانند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به امکانات و توانمندی های فنی بالای مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، حمایت کامل مالی این مجموعه را در مورد طرح‌ها و ایده های مطرح شده اعلام کرد.

در این رویداد به سه طرح برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شده و طرح های برتر برای بررسی بیشتر به کمیته طرح ایده ها ارجاع شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار