خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه اسکو، گفت: امام راحل از معجزات الهی است که خداوند متعال برای مردم جهان عنایت فرمود و با گذشت زمان، عظمت ایشان بیش از پیش بر همگان آشکار می شود، فردی که اخلاص، توکل به خدا، شجاعت و ساده زیستی امام موجب شد بر دل ها حکومت کند.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۲۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رشیدی در آیین گرامیداشت ارتحال امام در سپاه اسکو، با اشاره به روحیه استکبار ستیزی امام راحل، اظهار کرد: روحیه استکبار ستیزی، دفاع از ستمدیدگان و مظلومین و نهراسیدن از دشمن به همراه اعتماد به نفس ایشان، توانست ابرقدرت های عالم را بر سر جای خود بنشاند و در دل مستضعفان عالم چراغ امید را برای رهایی از سلطه استکبار روشن سازد.

وی ادامه داد: سیره عملی امام راحل موجب شد تا به عنوان رهبر نمونه در جهان اسلام مطرح شوند و توانستند اسلام ناب محمدی را در جهان زنده کنند.

حجت الاسلام رشیدی اضافه کرد: پس از ارتحال ایشان بحمدالله با انتخاب امام خامنه ای به عنوان رهبری، توسط خبرگان که این خود از الطاف الهی بود،  دشمنان اسلام نا امید شده و رهبر فرزانه انقلاب به کوری چشم دشمنان توانستند کشتی انقلاب را به بهترین نحو هدایت کنند.

ارسال نظرات