رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 12 خرداد ماه شهروندان 522 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 25 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

انجام 25 عملیات توسط فرشتگان نجات همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 12 خرداد ماه، 16 عملیات اطفای حریق و 9 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 12 خرداد ماه شهروندان 522 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 25 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 15 تماس نیز برای مشاوره و راهنمایی، 55 تماس اشتباه و متاسفانه 427 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 16 مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در قاسم آباد، حریق کارگاه رنگ در روستای انصارالامام، حریق باغ در حیدره، نشت گاز خودرو در شهرک مدنی و 12 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده حیدره، 18 متری ذوالفقار، چهارراه میدان بار، میدان قائم، اعتمادیه دو مورد، شهرک فرهنگیان، چیت سازیان، دانشگاه بوعلی، شورین و تپه مصلی دو مورد بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در اعتمادیه، دو مورد نجات حیوانات در شهرک مدنی و باغ ایرانی، چهار مورد مهار حیوانات در میدان امام، پردیس و فقیره دو مورد، عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در روستای دهپیاز و ریزش آوار در خیابان باباطاهر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات