همزمان با بیست و هشمتین روز ماه مبارک رمضان آیین اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در محل نمازخانه سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۹۱۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در جمع کارکنان رسمی  و وظیفه ناحیه گفت: رمضان ماه میهمانی خدا ، ماه آمرزش و پاکی از پلیدی هاست و از این رو امام سجاد (علیه السلام) در وداع با این ماه می فرماید: (( درود بر تو ای همسایه ای که دل ها بر اثر عبادت و بندگی در آن نرم و فروتن گردید و گناهان بر اثر آمرزش و عفو خدای بزرگ در آن کم شد. درود بر تو ، چه بسیار گناهان را محو کردی و جه بسیار زشتی هارا پوشاندی )).

حجت الاسلام سید مهران کریم پور افزود: اگر پیامدهای معنوی ماه مبارک رمضان را در غیر این ماه حفظ کنیم ، گویا ماه پر برکت رمضان پایانی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: به برکت ماه مبارک رمضان و فرصت میهمانی خداوند سبحان برنامه های متنوعی از جمله تفسیر قرآن ویژه کارکنان رسمی و وظیفه ، آموزش روخوانی و روانخوانی ویژه سربازان وظیفه ، محافل انس با قرآن  و کلاس های اخلاق در طول این ماه در سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

تجلیل از مربیان ، فعالان قرآنی و قاریان قرآن از دیگر برنامه های روز اختتامیه بود.

ارسال نظرات