خبرهای داغ:
کارگاه اجرای زنده خوشنویسی اشعار امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیداشت ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توسط اساتید و خوشنویسان شهرستان با نام «نغمه‌های روح‌الله» برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۹۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندرماهشهر ؛ حمیدرضا دریس مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج ، خاطرنشان کرد: کارگاه اجرای زنده خوشنویسی اشعار امام خمینی(ره) به مناسبت گرامیداشت ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توسط اساتید و خوشنویسان شهرستان با نام «نغمه‌های روح‌الله» برگزار شد.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر عنوان کرد: در این کارگاه بیش از ۶۰ نفر از اساتید خوشنویسی شهرستان به مدت ۶ ساعت اشعار مختلفی از امام خمینی(ره) را در قالب خط نستعلیق، ثلث و نسخ به رشته تحریر درآوردند.

در پایان این مراسم که با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر، جمعی از اعضای شورای شهر و سایر مسئولين برگزار شد، از شرکت‌کنندگان در این کارگاه با اهدا جوایز نفیسی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها