در پایگاه شهید سعید حوزه روح الله ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:

کسی که از ولایت فقیه فاصله گرفت گمراه می شود /در سختی‌ها حامی و پشت ولایت فقیه باشید

نشست بصیرتی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله در پایگاه بسیج سعیدی این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۶۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست روشنگری بسیجیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و مربیان این حوزه در پایگاه شهید سعیدی با سخنرانی حجت الاسلام شاکر رئیس دفتر آیت الله مدرسی یزد برگزار شد.
وی طی سخنانی به اهمیت بصیرت در شرایط غبارآلود فتنه اشاره و نهم دی را روز تجلی اراده بصیرت مردم عاشورایی ایران بر نابودی استکبار داخلی و خارجی عنوان کرد و از همگان انتخاب راه حق و حقیقت را جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشیریت درخواست کرد.
حجت الاسلام شاکر خار نشان کرد: یکی از مسایل مهم در کشور ما که برای کشور‌های دیگر الگو هستند مسئله انتخابات است.
وی وظیفه بسیجیان را حمایت و صیانت از ولایت فقیه دانست و از قول رهبر گفت که هر که در جنگ نرم مردود شد دیگر راه برگشتی ندارد و وظیفه بسیجیان و شما سرگروه‌ها است که به مردم بصیرت دهند و مردم را آگاه کنید که از ولایت فقیه فاصله نگیرید کسی که از ولایت فقیه فاصله گرفت گمراه می شود مثل برخی‌ها که، چون به مقام نرسیدند در مقابل ولایت زمان خود که امام علی (ع) بودایستادند.
این استاد بیان کرد که آن چیزی که ما را در عالم بزرگ می کند و مردم به ما اعتماد می کنند همان، ولی فقیه است و از تکالیف مهم از دیدگاه رهبری را بیان کرد که حضور حداکثری مردم است و زمان انتخابات جای تسویه حساب نیست انتخابات مثل نماز برای مردم واجب است ایشان انتخابات را سیلی محکم به دشمن دانست و گفت در سختی‌ها حامی و پشت ولایت فقیه باشید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار