مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

امام راحل حجاب را نشانه اهمیت اسلام به جایگاه بانوان می دانست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی اظهارداشت: امام راحل همواره توجه خاصی به حفظ ارزش‌های والای بانوان داشتند و حجاب زنان را نشانه اهمیت اسلام به حفظ این ارزش‌ها می‌دانستند.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۴۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رقیه صادق زاده روز یکشنبه در نشست تخصصی اندیشه آفتاب با محوریت تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) درباره زن در تبریز با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص نقش زن در خانواده و جامعه، گفت: زن تشکیل‌دهنده نهاد مقدس خانواده و خانواده اساس حرکت جامعه است، بر این اساس سلامت جامعه در گرو نقش‌آفرینی زنان است.
وی با بیان اینکه زن، نقش بزرگی در اجتماع دارد و مظهر تحقق آمال بشری است، افزود: در اندیشه امام، نقش مادری زن قابل تأمل است و ایشان اشاره دارند که صلح و آرامش، موفقیت یا انحرافات و سرنوشت خانواده و گروه‌های اجتماعی، وابسته به زنان جامعه است.
صادق‌زاده همچنین به نقش زن در تربیت فرزندان و اقتصاد خانواده اشاره کرد و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نقشه راهی برای ایفای هرچه بهتر نقش بانوان در توسعه و پیشرفت جامعه دانست.

نشست تخصصی اندیشه آفتاب با محوریت تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) درباره زن در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار