مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) :
حجت الا سلام علیمحمدی گفت: جامعه امروز ما بشدت نیازمند بازخوانی و ترویج سیره عملی امام خمینی (ره) در تمامی زمینه هاست.
کد خبر: ۹۱۴۴۸۱۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجه الاسلام علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جامعه امروز ما بشدت نیازمند بازخوانی و ترویج سیره عملی امام خمینی (ره) در تمامی زمینه هاست.

حجت الا سلام علیمحمدی اظهار کرد:امام خمینی (ره) یک فرد مومنِ متعبدانقلابی بود . امروز جوانان ما باید  انقلابی باشند و در همه عرصه ها جهادی عمل کنند ، در اقتصاد ، فرهنگ و سیاست باید انقلاب کنند .

وی خاطر نشان کرد:جریان انقلابی و خط امامی در مقابل جریان غربگرا قرار دارد . هر جا ما انقلابی عمل کردیم موفق بوده ایم .جریان انقلابی با دست خالی چرخه سوخت هسته ای را بومی و پهباد و موشک نقطه زن تولید می کند و کشور را در زمینه تولیدبنزین که یکی از اهرمهای فشار دشمن بودخودکفا می کند ، اما در مقابل جریان غربگرا اعتقادی به خودکفایی ندارد و به واردات و وابستگی می اندیشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ، گفت:اگر جریان انقلابی در کشور حاکم بود ،و فرمایشات رهبری در زمینه اقتصادمقاومتی را جدی می گرفتیم ، اکنون گرفتاریهای ما در زمینه اقتصاد کمتر بود و براحتی می توانستیم از تحریمها عبور کنیم .برای حرکت و پیشرفت در مسیر گام دوم انقلاب ، بایستی با نگاه به نصرت های الهی در گام اول انقلاب قدم برداریم و یقین داشته باشیم که در ادامه مسیر نصرت و امداد خداوند به یاری ما می آید.

 وی ابراز کرد:دشمن در حال تزریق روحیه نا امیدی است و به سپاه و روحانیت به عنوان مراکز امیدبخش حمله می کند و به همین خاطر سپاه را تروریست می خواند . سپاه و روحانیت همیشه در کنار مردم و درخدمت مردم بوده اند ، و در جریان سیل امسال این نکته بیشتر آشکار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ، عنوان کرد:امام خمینی (ره) در دهه شصت که ما یک زمین سوخته تحویل گرفته بودیم و درآن زمان رژیم بعث به پشتوانه آمریکا با علم به اینکه ما در درون کشور مشکلات زیادی داریم ، به ما حمله کرد در حالیکه ما جز ایمان و اعتقاد هیچ سلاح و امکاناتی نداشتیم و در آن شرایط امام (ره) با اعتقاد عمیقی که به نصرت الهی و تکلیف داشت فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. امروز که ما همه چیز داریم و مشکلات ما به مراتب کمتر از دهه شصت است با عمل به تکلیف و روحیه انقلابی می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین درسهایی که امام (ره) به ما یاد داد فرهنگ ساده زیستی و دوری از اشرافیگری بود ، فرهنگ اشرافی گری مساوی است با قبول فرهنگ شیطانی غرب و تسلیم شدن در مقابل فرهنگ غرب .مسئولین بایستی ساده زیستی امام خمینی (ره) را الگوی زندگی خود قرار دهند و با ساده زیستی و مدیریت جهادی در راستای حل مشکلات امروز تلاش کنند.

ارسال نظرات