عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه هیچ وقت برای تهمت تقلب در انتخابات سندی ارائه نکردند،گفت:برخی افراد درداخل کشور بازیگر پازل دشمن و پیاده کننده ایده آنان بوده و فقط نقش تعریف شده ازسوی آنها رابازی کردند.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۹۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اظهارنظر محمدرضا خاتمی، مبنی بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 هشت میلیون رای تقلب شده است، گفت: ایده تقلب در انتخابات منشا خارجی داشته و آمریکایی‌ها و سازمان سیا مبتکر آن بودند.

وی افزود‌: آمریکایی‌ها و معاندین ایران چون می‌دیدند نظام جمهوری اسلامی دارای پشتوانه مردمی است و مردم به صندوق آرا اعتماد دارند و آرا در نظام جمهوری اسلامی امانت به حساب می‌آید و مردم با آرامش و خیالی راحت رای‌ می‌دهند و از آراء هم به خوبی صیانت می‌شود  این ایده تقلب را مطرح کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند که بحث نظارت در انتخابات ایران را زیر سؤال برده و به آن ضربه بزنند و بنا داشتند تا نظارت بین‌المللی بر انتخابات ایران را محقق کنند.

نقوی‌حسینی اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد ایده آمریکایی‌ها و سازمان سیا مبنی بر تقلب در انتخابات ایران را دنبال کردند و در پازل دشمن بازی کردند ضمن اینکه طراحی و سازماندهی توسط دشمن انجام شد و برخی افراد در داخل کشور بازیگر این ایده بوده و نقش خود را بازی کردند؛ گویا آنها باور کرده بودند که واقعا این نقش از آن آنهاست.

وی گفت:‌ متاسفانه هم اکنون برخی افراد بر طبل نقش قبلی خود می‌کوبند و با آنکه ملت ایران، نهادهای نظارتی و دستگاه‌های امنیتی بیان کرده‌اند که امکانی تقلب در نظام انتخاباتی ایران وجود ندارد اما چون این افراد بازیگر این پازل بودند و نقش خود را به خوبی ایفا کردند در نقش خود غوطه ور شدند و گویا باور کردند که آن ادعا درست بوده است در حالی که آنها فقط بازیگر این صحنه بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ادعای تقلب در انتخابات ایران به هیچ وجه صحت ندارد و کسی که مدعی چنین موضوعی است باید اسنادی برای آن داشته باشد نه اینکه اعلام کند دیگران در دادگاه حضور پیدا کرده و درباره ادعای او حرف بزنند؛ برای مثال من ادعایی مطرح کنم و بگویم باید شهردار تهران در خصوص این ادعای من حرف بزند و یا رئیس‌جمهور در مورد ادعای من اظهار نظر کند.

نقوی‌حسینی گفت:‌ اگر کسی به نظام جمهوری اسلامی اتهامی زده است باید این ادعا را ثابت کند و اینکه دیگران این ادعا را توضیح بدهند و درباره آن اظهار نظر کنند مشکلی را حل نمی‌کند.

وی گفت: خیلی از افراد واقعیت‌ها در مورد ادعای تقلب را پذیرفته و دیگر این بحث را مطرح نمی‌کنند ولی هنوز برخی افراد فکر می‌کنند بازیگر این نقش هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «دادگاه سران فتنه 88 را برگزار کنید» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

ارسال نظرات