خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

دور کردن جامعه اسلامی از قرآن یکی از برنامه‌های طولانی مدت دشمنان دین

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دور کردن جامعه اسلامی از قرآن کریم یکی از برنامه‌های طولانی مدت دشمنان دین است.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۸۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸

دور کردن جامعه اسلامی از قرآن یکی از برنامه‌های طولانی مدت دشمنان دینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در محفل انس با قرآن و آیین تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی و معارف اسلامی دانش‌آموزان همدانی اظهار داشت: دور کردن جامعه اسلامی از قرآن کریم یکی از برنامه‌های طولانی مدت دشمنان دین است.

وی گفت: دشمنان در طول 40 سال گذشته بیش از هزار مدرسه علوم دینی در قالب کلاس‌های قرآن تشکیل دادند و سعی کردند انحرافاتی به وجود بیاورند که خروجی آنها گروه تکفیری داعش شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: دشمنان به خوبی درک کرده‌اند که این کتاب ارزشمند الهی مانع انحراف و پل ترقی و پیشرفت است.

وی به عناصر پیشرفت جامعه اشاره کرد و گفت: رهبری، مکتب و ملت بزرگ از عنصرهای پیشرفت یک جامعه است که اگر کشوری این ملت بزرگ و رهبری مقتدر را داشته باشد به هیچ وجه شکست نمی‌خورد.

سردار فرجی افزود: وجود دشمنی بزرگ نیز از عنصرهایی است که می‌تواند در مسیر پیشرفت جامعه تاثیرگذار باشد که جمهوری اسلامی با دشمنی چون آمریکا روبرو است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات