خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

بیانیه گام دوم انقلاب تمدن ساز است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: تمدن سازی، خودسازی، تقوی و ... از راهبردهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است که باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۶۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام رستمی در آیین تودیع و معارفه رابط نمایندگی ولي فقيه در حوزه شهید حبشی، بصیرت افزایی و ارتقاء بینش را برای هر بسیجی لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: بسیج اگر بصیرت نداشته باشد غیر از خود جامعه را هم به انحراف می کشاند.

این مسوول اظهار داشت: لازم است بسیج فکر سیاسی داشته باشد اما نباید سیاست باز و سیاست زده باشد و همچنین نباید محیط بسیج محل تاخت و تاز احزاب و گروه‌های سیاسی باشد.

وی ادامه داد: داشتن بصیرت لازمه شناخت لحظه هاست و کسانی که درک صحیح و واقعی از رخداد و حوادث داشته باشند هیچ موقع دچار گمراهی و انحراف نمی شوند.

این مقام مسئول گفت: مساجد مهم‌ترین محل برای تربیت انسان و نیروهای مدیریتی است و شهدای والا مقام از همین کلاس های درس قیام کردند لذا باید با برنامه ریزی دقیق تمامی دانش و بینش‌ها در این اماکن مقدس برای احاد مردم بیان شود.

حجت الاسلام رستمی در بخش دیگری از سخنان به ابعاد مختلف منویات رهبری در «بیانیه گام دوم انقلاب» اشاره کرد و ابراز داشت: کلمه به کلمه بیانیه باید بررسی و تفسیر شود.

وی گفت: مسئولین سپاه و بسیجیان در نهادینه ساختن گام دوم انقلاب نقش به سزایی دارند، چرا که معظم له در این بیانیه ماموریت هایی مانند تلاش برای توسعه و گسترش علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی به آن‌ها محول کرده است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات زین‌العابدین ایلاتی به پاس فعالیت چندین ساله در مسوولیت رابط نمایندگی ولی فقيه در حوزه شهید حبشی قدردانی شد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار