خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حرمت ماه ضیافت الهی باید به بهترین شکل رعایت شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۵۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی عصر امروز در مراسم اختتامیه آموزش‌های قرآنی ماه مبارک رمضان که شامل کلاس‌های نور مبین، اخلاق و محافل انس با قرآن بود، اظهار کرد: باید تلاش شود که حرمت ماه ضیافت الهی به بهترین شکل رعایت شود.

وی افزود: مهمترین مسئله در این ماه پر برکت، شناخت حرمت و حریم ماه مبارک رمضان بود، ولی متاسفانه حرمت ماه ضیافت الله کمتر رعایت شد.

این مسوول با اشاره به اهمیت حفظ حیا، تصریح کرد: وقتی در کسی زیاده‌گویی و پرحرفی زیاد باشد، خطای او نیز زیاد می‌شود و اگر خطا زیاد شود حیا کم می‌شود و بی حیایی منشاء بسیاری از بدبختی هاست؛ در روز قیامت افرادی هستند که بدون حساب و کتاب وارد بهشت می‌شوند و دلیل این است که آنها از خدا حیا می‌کردند.

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه ارزش انسانیت به تقوای درونی است، اظهار داشت: همه مردم در گرو عمل‌شان هستند و زمانی آزاد می‌شوند که عمل‌شان درست و صالح باشد اگر دو خصلت در انسان باشد کمر او را می‌شکند یکی اینکه انسان عمل خود را بزرگ و بهتر ببیند و دیگری تکبر و حس خودبرتربینی است که موجب گرفتاری فرد می‌شود چرا که ارزش انسانیت به پول و ثروت نیست بلکه ارزش انسانیت به تقوای درونی است.

در پایان این مراسم از مربیان، نفرات برتر و فعالان کلاس‌های قرآنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات