سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در بیانیه ای با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، و شهدای قیام و نهضت ۱۵ خرداد، این ایام را یادآور روزهای سخت شکل‌گیری نهضت امام (ره) و عروج ملکوتی آن احیاگر بزرگ اسلام ناب محمدی (ص) و ملت‌های آزادیخواه و حق طلب به ویژه ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)

متن این بیانیه به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تاریخ کشور، با نام و شخصیت گرانقدر و تاریخ سازی پیوند خورده است که انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن و انفجار نور در عصر جاهلیت مدرن تحت اراده و رهبری حکیمانه و پیامبرگونه او رقم خورد و توانست شگفت انگیزترین تحولات و رخدادها را در مقیاس منطقه ای و جهانی پدید آورد.
 
سی امین سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی فرا می‌رسد که جلوه‌های اعجازگونه امام عظیم الشان ما، یکی پس از دیگری دنیا را به حیرت و بُهتی عمیق فرو برده است.
 
نام امام خمینی(ره) همواره با نهضت زنده و پویای انقلاب اسلامی در دل‌های مستضعفین عالم توام با امید و اقتدار و صلابت و برای دشمنان و دیکتاتورهای شرق و غرب موجب ترس و دلهره است و با گذشت بیش از نیم قرن از حرکت الهی حضرت روح‌الله(ره) صدای آزاد زیستن ملل زجر کشیده پایه‌های حکومت دست نشانده‌های حاکمان زر و زور و تزویر را به لرزه افکنده است و خط امام و آرمان‌های والای آن رهبر و راهنمای بزرگ؛ نقشه راه قیام‌های مردمی و جنبش‌های آزادیخواه است.
 
امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن نه یک شعار بلکه یک نقشه راه در برابر هجوم دشمنان است. اگر هر مستکبری از شرق و غرب عالم بتواند ما را از مسیر صحیح انقلاب دور کند و ارزش های انقلابی مان را در نظر ما بی ارزش جلوه دهد و مفاهیمی همچون استکبارستیزی، عدالت طلبی، حق جویی، مبارزه با فساد، خدمت صادقانه و بی منت و نظایر آن را سست و بی ارزش نماید، آنگاه خواهند توانست که این میراث گرانبها را به بهایی ناچیز از دست ما خارج سازند و شکست این نقشه دشمن راهی ندارد جز رجوع همیشگی به آرمان های امام راحل(ره)، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی.
 
رسوا شدن اسلام آمریکایی و پرده برداری از چهره زشت نفاق، همراه با عیان شدن تزویر مرفهین بی درد در طول زمان، تنها گوشه‌ای از اعجاز‌های تکان دهنده آن امام ژرف اندیش است.
 
پاسداران، بسیجیان و سربازان جان برکف و ولایتمدار سپاه استان البرز بزرگ ضمن گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و دعوت از آحاد امت قدرشناس ایران اسلامی برای شرکت در سی امین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان خود، بار دیگر با خلف صالحش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» تجدید بیعت می‌نماید و همه مسئولین، مردم و به خصوص جوانان انقلابی را به درک و فهم کامل و زمینه سازی عمل به محتوای بیانیه سرنوشت ساز گام دوم انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها