خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 11 خرداد ماه شهروندان 778 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۱۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

برقراری 778 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 11خرداد ماه، سه عملیات اطفای حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 11 خرداد ماه شهروندان 778 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 45 تماس اشتباه و متاسفانه 710 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش‌سوزی شامل حریق خودرو در بلوار سردار همدانی و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار فلسطین و تپه مصلی بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در اعتمادیه و چهار مورد مهار حیوانات در مزدقینه، شهرک مدنی، دانشگاه بوعلی و بلوار خواجه رشید توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات