دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان از بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی دریا در این استان خبر داد و گفت: ۳۵ طرح سالم‌سازی و ۶۸ شناگاه تا پنجم مهر در استان گیلان فعال است.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۰۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، منا ابروفراخ امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار طرح‌های سالم‌سازی دریا در استان گیلان سخن گفت و اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال تعداد ۳۵ طرح سالم‌سازی و ۶۸ شناگاه تا پنجم مهر در استان گیلان فعال هستند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح‌های سالم‌سازی دریا اندیشیده شده است تصریح کرد: ۲ هزار نفر از عوامل ستادی، اجرایی، امنیتی و امداد و نجات استان گیلان در طرح سالم‌سازی دریا مشارکت دارند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان فراهم آوردن امکانات خدماتی و رفاهی در مجموعه طرح‌های سالم‌سازی و سواحل این استان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: ناجیان غریق آموزش دیده در نقاط حادثه خیز سواحل دریا مستقر هستند تا خدمات لازم را به گردشگران دریا ارائه دهند.

ابروفراخ ضمن تأکید بر پرهیز مسافران، گردشگران و عموم مردم از انجام شنا در مناطق خطر‌آفرین موجود در نوار ساحلی استان گیلان خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم برای جلوگیری از بروز سوانح تلخی نظیر غرق‌شدگی در دریا به توصیه‌های ناجیان غریق و عوامل اجرایی توجه کنند.

وی با بیان اینکه استان گیلان حدود ۲۷۴ کیلومتر ساحل دریا دارد عنوان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح‌های سالم‌سازی دریا در استان گیلان اندیشیده شده است و امیدواریم برنامه‌های امسال با کمک و تعامل تمامی نیرو‌های خدماتی و ستادی به نحو مطلوب‌تری اجرایی شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات