خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبر داد

توزیع 13 هزار جوجه مرغ بومی در سطح شهرستان درمیان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تعداد 13هزار جوجه در بین مردم توزیع شده و در این مرحله قرار است 6500 جوجه به قیمت هر جوجه 6000 تومان از طریق پایگاه های بسیج در سطح روستاهای شهرستان توزیع شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۹۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه سپاه درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: بسیج سازندگی سپاه درمیان در جهت خودکفایی روستاییان در خصوص تخم مرغ و گوشت ، اقدام به توزیع  جوجه مرغ محلی در سطح شهرستان کرده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون تعداد 13هزار جوجه در بین مردم توزیع شده و در این مرحله قرار است 6500 جوجه به قیمت هر جوجه 6000 تومان از طریق پایگاه های بسیج در سطح روستاهای شهرستان توزیع شود.

فاطمی نسب اظهار داشت : هدف از اجرای این گونه طرح ها  در ابتدا خودکفا کردن روستاییان در تهیه محصولات کشاورزی ، دامی و طیور است و در مرحله بعد در صورت تولید مازاد بر نیاز روستاییان عرضه و فروش محصولات تولیدی در سطح شهرستان و استان است.

وی گفت: باید در سطح روستاها فرهنگ سازی شود تا مردم به جای اینکه مصرف کننده باشند خود بتوانند علاوه بر تامین نیازهای  خود به عنوان یک تولید کننده کوچک  به رونق تولید در کشور کمک کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در ادامه بیان کرد ما در روستا بسترهای مختلفی برای ایجاد اشتغال و مهاجرت معکوس داریم، ما در روستاها فضای ارزان قیمت و کافی برای پرورش طیور و دام سبک و سنگین داریم از طرفی بخش اعظمی از خوراک مورد استفاده ی دام و طیور در روستاها تولید می شود و استفاده از این ظرفیت ها و فرصت ها می تواند در رونق تولید و ایجاد اشتغال خصوصا در روستاها موثر باشد .

وی در پایان اظهار داشت: ما آمادگی لازم را داریم تا با توجه به اینکه با نیروی انسانی عظیم و انقلابی بسیج در ارتباط هستیم حلقه ارتباط دستگاه های مختلف در امر آموزش ، تولید و اشتغال در سطح شهرستان با مردم باشیم و بتوانیم کمکی در راستای اجرایی کردن شعار سال که رونق تولید است داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها