جلسه هماهنگی ستاد بازسازی مناطق سیل زده استان گلستان با حضور مهندس قربانی ؛مسٰٰٰٰوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۷۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به گزارش  سرویس  بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان، اولین جلسه کمیته "آب" قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با حضور مسئول بسیج مهندسین عمران استان و مسئول کارگروه تخصصی استانی "آب" برگزار گردید. در این جلسه که در محل سالن جلسات "قرارگاه عاشورائیان" در گرگان تشکیل شد، کارشناسان ادارات کل هواشناسی و آب منطقه ای نیز حضور داشتند، هدف از تشکیل و راه اندازی این کمیته، استفاده از ظرفیت متخصصین استانی در بررسی و برآورد آخرین وضعیت وقوع سیلاب و موارد مرتبط می باشد، به پیشنهاد جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران استان و مسئول کارگروه تخصصی استانی "آب"، هم به عضویت این کمیته در آمده اند تا از ظرفیت بسیج مهندسین عمران استان و کارگروههای تخصصی در برآورد و حل مشکلات احتمالی ناشی از سیلاب در آینده استفاده گردد.

در این جلسه کارشناسان ادارات کل هواشناسی و آب منطقه ای استان،گزارشی از وضعیت جوی استان تا پایان ۶ ماهه اول سال و نیز وضعیت فعلی حوزه های آبریز استان ارائه نمودند و اعضای حاضر به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان جلسه، مواردی مصوب گردید.

ارسال نظرات