سرهنگ پاسدار عباس جوکاردر دیدار با رئیس صداوسیمای استان:
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در دیدار با دکتر پهلوانیان گفت: افتخار ما این است که تحت امر ولایت فقیه هستیم وبا نهاد صدا وسیما به عنوان مجموعه‌ای کارآمد، انقلابی، تاثیر گذار و پیشگام در ابعاد مختلف همکاری وتعامل مناسبی داریم.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۶۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پاسدار عباس جوکار در جلسه صمیمانه هیئت رئیسه ناحیه مرکزی یزد با جناب آقای دکتر پهلوانیان با اشاره به تعامل بسیار خوب صدا وسیما با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:صدا وسیما نقش بسیار مهمی درفرماندهی جنگ نرم ایفا می‌کند ودر این حوزه کاری حساس با آن سوابق درخشان وبسیار خوب ریاست محترم این سازمان به عنوان یک چهره ارزشی در سطح بسیج وغیر بسیج علیرغم همه هجمه‌های موجود از عهده این مهم به خوبی تمام برآمده است.
وی ضمن تقدیر وتشکر از حضور فعال وبی شائبه عناصراین نهاد در برنامه‌های بسیج در سال ۱۳۹۷ تصریح نمود: پرداختن به معرفی نخبگان ارزشی بسیج جهت آشنایی بیشتر مردم با اقدامات انقلابی آن‌ها در حوزه‌های هنری، فرهنگی واقتصادی از شاخص‌ترین برنامه‌های صدا وسیما است؛ انعکاس اخبار برنامه ه. وفعالیت‌های کلیدی بسیج که در حیطه‌های خدمت رسانی، محرومیت زدایی و ارتقای رفاه عمومی جامعه گام‌های موثری برداشته بسیار ضروری است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات