خبرهای داغ:
به همت دارالقرآن کریم بسیج وحوزه شهید تندگویان ناحیه فلاورجان:
اولین مسابقات قرآن کریم کارکنان ادارات شهرستان فلاورجان به همت دارالقرآن بسیج  و حوزه شهید تندگویان و همکاری روابط عمومی و تبلیغات، با حضور مسئولین شهرستان در حسینیه شهدا این ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۳۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان، اولین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان ادارات شهرستان فلاورجان به همت دارالقرآن کریم بسیج و حوزه شهید تندگویان با حضور مسئولین این شهرستان در حسینیه شهدا ناحیه فلاورجان برگزار گردید.

سرهنگ دوم پاسدار رضا فتحی مسئول بسیج شهید تندگویان این ناحیه اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات آشنایی کارکنان ادارات با مفاهیم قرآنی  و انس بیشتر با قرآن کریم می باشد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رشته مفاهیم از سوره حجرات تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی و رشته قرائت و ترتیل برگزار گردید که حدود 150 نفر خواهر و برادر در این  رشته هاشرکت نمودند .

فتحی در ادامه افزود: برگزاری مسابقات قرآنی و ایجاد رقابت سالم بین مومنین و مومنات دریچه ای برای ترغیب و تشویق و اهتمام به  قرآن کریم به عنوان بزرگترین نسخه شفا بخش آلام بشری است که یکی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی )برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه می باشد که به حمدالله گام های نخستین آن با برگزاری این گونه مسابقات برداشته شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها