معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تبیین سیره و اندیشه‌های بی نظیر بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نسل امروز یک ضرورت انکارناپذیر است تا از این طریق نسل جوان را با توطئه‌های دشمنان آشنا و در برابر هجمه‌های دشمنان بیمه کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۳۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

تبیین سیره و اندیشه امام خمینی (ره) برای نسل جوان هجمه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی موسوی صبح امروز در گرامیداشت سالگرد رحلت امام راحل(ره) در اردبیل اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است که این حقیقت همیشه زنده نه تنها فراموش نمی‌شود بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته نیست.

وی با بیان اینکه شخصیت امام راحل(ره) شخصیتی بی نظیر و تمام عیار است و بدون تردید به عنوان یکی از برترین شخصیت‌های تاریخ بشریت مطرح است، تصریح کرد: امروز این شخصیت و حرکت توحیدی امام راحل (ره)، ایشان را به الگویی برای همه عدالت خواهان جهان تبدیل کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: با توجه به هجمه‌های مختلفی که از سوی بدخواهان جهانی علیه این انقلاب می‌شود، تبیین سیره و اندیشه‌های بی نظیر بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نسل امروز یک ضرورت انکارناپذیر است تا از این طریق نسل جوان را با توطئه‌های دشمنان آشنا و در برابر هجمه‌های دشمنان بیمه کنیم.

خلیلی موسوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت رهبری امامین انقلاب اسلامی و حضور مردمی الگویی برای سایر انقلاب های عدالت خواهانه جهان است، گفت: افکار و اندیشه‌های بلند امام راحل (ره) مرز‌های جغرافیای ایران و منطقه غرب آسیا را درنوردیده و به حقیقت جاری جوامع حق طلب و آزادیخواه و الگوی هسته‌های مقاومت ضد سلطه در اقصی نقاط جهان تبدیل شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سبک زندگی اسلامی است، افزود: سبک زندگی اسلامی امام راحل(ره) الگویی برای همه خانواده‌هاست و امام خمینی(ره) با سبک زندگی اسلامی و ویژگی‌های بی نظیر شخصیتی و اخلاقی خود، همه را شیفته خود کرد و امروز جوانان باید سیر مطالعاتی عمیقی بر سبک زندگی ایشان داشته باشند.

ارسال نظرات