وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد درجمع اساتید بسیجی استان بوشهر:
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در بوشهر گفت: فتنه‌هایی که توسط انگلیس در استان بوشهر رخ داد دلیرمردانی مانند رئیسعلی دلواری در مقابل آنها ایستادند و نشان دادند مقاومت در برابر دشمنان هزینه کمتری نسبت به سازش دارد.
کد خبر: ۹۱۴۴۶۰۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی وزیر اسبق وزارت ارشاد در جمع اساتید بسیجی استان بوشهر با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: امروز مردم بوشهر با دهان روزه در زیر آفتاب سوزان مشت‌های خود را گره کرده و در دفاع از مردم محروم فلسطین ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

وزیر اسبق وزارت ارشاد اظهار کرد: امسال چهلمین سال دفاع از مردم مظلوم فلسطین است که آثار بسیار ارزشمندی برای مردم مظلوم و اتحاد کشورهای اسلامی داشته است، با ایمان به خدا می‌توان پیروزی‌های بسیار بزرگ و تاریخ سازی را رقم زد و در مقابل قدرت های جهانی بایستیم.

حسینی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند هر کسی در دفاع از مردم مظلوم قیام کند و کشته شود، قطعا شهید در راه خدا است که بعداز انتشار این پیام، همه مردم به منظور حمایت از فلسطین قیام کردند و شعارهای مرگ به صهیونیست آغاز شد.

وی عنوان کرد: مردم مظلوم فلسطین توانستند با ایمان به خدا در مقابل توپ و تانک های دشمن با استقاده از سنگ‌های کوچک مقاوت کنند و امروز جنگ‌ها در این منطقه بیشتر از ۴۸ ساعت طول نمی‌کشد.

امروز برخی از دولت‌مردان و مسئولین فعلی در داخل کشور با آموزه‌های الهی بیگانه هستند و فقط آموزه‌های غربی در تصمیم‌گیری‌های آنها نفوذ دارد؛ دشمن فقط به دنبال این است تا از اسلام فقط یک نام باقی بماند.

حسینی اذعان کرد: دشمن به دنبال این است که اسلام و کشورهای مسلمان بدون سلاح، ارتش و هرگونه قدرتی باشند که قطعا با سازش نمی‌توانیم در کنار صهیونیست قرار بگیریم.

وی بیان کرد: فتنه‌هایی که توسط انگلیس در استان بوشهر رخ داد، دلیرمردانی مانند رئیسعلی دلواری در مقابل آنها ایستادند و نشان دادند مقاومت در برابر دشمنان هزینه کمتری نسبت به سازش دارد.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان بوشهر

ارسال نظرات