مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت:امام راحل در طول حیات مبارک شان یک انسان و یک مومن و مسلمان به تمام معنا بوده اند.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۹۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، مولوی محمدعلی شهنوازی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام و اختتامیه برنامه‌های قرآنی در سپاه خاش افزود: امام خمینی از سرمایه‌های ارزشمند جهان اسلام محسوب می‌شدند و این امام بزرگوار در حیات مبارک شان توانستند به اسلام ابهت و اعتبار ببخشند.
وی با اشاره به اینکه ایام ماه مبارک رمضان با سرعت رو به پایان است اظهار داشت: دعا می‌کنیم که همه امت اسلامی به ثواب و پاداش یکماه بندگی خود برسند و مورد رحمت و مغفرت پروردگار متعال قرار بگیرند و تمام گردن‌ها از آتش جهنم آزاد شوند.
حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی نماینده، ولی فقیه در سپاه خاش هم بیان کرد: بهترین و خوش نصیب‌ترین بندگان خداوند کسانی هستند که در ماه مبارک رمضان مورد لطف پروردگار متعال واقع شده و بیشترین بهره را از انس با قرآن و روزه گرفتن و دعا و نیایش و شب زنده داری برده اند.
وی افزود: امام راحل ره در طول حیات مبارک شان یک انسان و یک مومن و مسلمان به تمام معنا بوده اند و در سرگذشت ایشان داریم که در ماه مبارک رمضان حداقل ده بار قرآن را ختم می‌کردند و به همسر و فرزندان خود مهر و محبت می‌ورزیدند لذا همگان وظیفه داریم از شخصیت بزرگ و سیره و رفتار ایشان الگوبرداری نمائیم.
در ادامه از برگزیدگان برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سپاه خاش تجلیل شد.
ارسال نظرات