ویژه مراسم "شب آفتابی" با حضور جمعی از هنرمندان انقلابی و فعالان فرهنگی استان گیلان در حسینیه هنر رشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۷۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ویژه مراسم "شب آفتابی" با حضور جمعی از هنرمندان انقلابی و فعالان فرهنگی استان گیلان در حسینیه هنر رشت برگزار شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به حضور نیروی انسانی نخبه در استان گیلان اظهار داشت: تلاش برای شکوفا شدن استعداد‌های نیرو‌های انقلابی در گیلان سبب رشد این استان در حوزه‌های مختلف می‌شود.

آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی با بیان اینکه فضای هنر، امروزه با مشکل مفهوم‌شناسی و مصداق‌شناسی مواجه است ابراز داشت: جمهوری اسلامی از جمله کشور‌های سرآمد در حوزه هنر است.

وی با اشاره به توانمندی هنرمندان ایرانی در حوزه‌هایی مانند ادبیات و شعر خاطرنشان کرد: هنر دینی، هنری است که مبلغ و مروج باور‌های اسلامی و انقلابی باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشریح خصوصیات یک هنرمند متعهد گفت: مهمترین ویژگی هنرمند متعهد این است که انسان را از طبیعت به فطرت گرایش دهد و از تجمل ظاهری به تجمل باطنی بکشاند.

به گزارش بسیج، در این مراسم جمعی از هنرمندان انقلاب و فعالان فرهنگی استان گیلان نیز به بیان تجارب خود در حوزه مختلف هنری و فرهنگی پرداختند.
 


انتهای پیام/
ارسال نظرات