خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف کشور و موفقیت‌های بیشتر در جامعه، بیشتر از گذشته به جوانان متخصص نیاز دارد.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۳۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش بسیج سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر شنبه در آیین رونمایی از محصولات موسسه فرهنگی هنری آب و آینه در سرسرای مجتمع فجر اهواز اظهار داشت: یکی از مسائل که امروز در جبهه انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده، حوزه نرم افزاری است.
وی افزود: حوزه نرم افزاری ابداع جدید دشمنان برای ایجاد مانع در روند پیشرفت حوزه تحولی جامعه اسلامی است که باید در این زمینه نیز اقدامات لازم برای مقابله با جنگ نرم افزاری دشمن را در اولویت قرار دهیم.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: امروز به برکت جوانان متخصص داخلی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده ایم و جوانانه فرهیخته ما در این حوزه علاقه ی وافری نشان داده اند.
وی تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم همان گونه که در دوران دفاع مقدس و سیل خوزستان با دست خالی و حداقل امکانات افتخارات بزرگی را رقم زدند در عرصه نرم افزاری نیز می توانند مقابل توطئه های دشمن به خوبی مقاومت کنند.
سرتیپ پاسدار شاهوارپور اظهار داشت: دشمن در تمامی حوزه ها هزینه های سنگینی را متحمل شده اما خوشبختانه هیچ موفقیتی حاصل نکرده است.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: اکنون علاوه بر دشمنان خارجی، دشمنان داخلی نیز در زمینه آسیب زدن به ارزش های اسلامی ناکام مانده اند.

وی افزود: اکنون باید در حوزه هنر و به خصوص نرم افزاری، ساخت کلیپ بویژه کلیپ هایی که می‌تواند در ایجاد همگرایی و تقویت باورها و در واقع ایجاد ناامیدی در دل دشمن تاثیرگذار باشد، تلاش مضاعفی داشته باشیم.
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: کارهای هنری شاید زیاد به چشم نیاید اما تاثیر گذاری بالایی دارد و نیز باید در جنگ نرم به حوزه اطمینان‌بخشی برسیم اما همه باید برای این موفقیت تلاش کنیم.

به گزارش بسیج آیین رونمایی ازمحصولات موسسه فرهنگی هنری آب و آینه شامل سه نماهنگ و یک پوستر در زمینه چندرسانه‌ای در جبهه فرهنگی انقلاب عصر شنبه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه در سرسرای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

نماهنگ های اهل‌الفخر، موطنی و دلیرون و همچنین پوستر ویژه عید همدلی در این مراسم رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها