مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دولت کریمه از آن صالحان است و کرامت دنیا و آخرت به برکت آن دولت حاصل می شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۳۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در آئین مناجات وداع با ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح فرازهایی از دعای افتتاح پرداخت.

وی افزود: دعای افتتاح از دعاهای شب‌های ماه رمضان است که محمد بن عثمان از نایبان خاص امام زمان (عج) آن را نقل کرده  و شامل مطالبی پیرامون خداشناسی است و در بند آخر نیز به دولت کریمه در پرتو ظهور امام زمان(عج) می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: این دعای پرفضیلت، با حمد و ستایش خداوند متعال آغاز می شود و مسیر رحمت و غضب الهی و خوف و رجا و توفیق عبات پروردگار و عفو گناهان و همچنین بقای نعمت های الهی و تفکر در آنها را ترسیم می نماید.

وی خاطرنشان کرد: در این دعا که از زبان امام عصر(ارواحنافداه) می فرماید: خداوند هیچ گاه بنده‌اش را از خود طرد نمی‌کند و درِ رحمت خود را بر او نمی‌بندد و او را ناامید نمی‌سازد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، به بندهای آخر دعای افتتاح و بحث دولت کریمه در پرتو ظهور امام زمان(عج) نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت کریمه دارای پیام است و برای دنیا حرف نو دارد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، با بیان؛" اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَيْكَ فِي دَوْلَةٍ كَرِيمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ، وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ، وَ تَجْعَلُنَا فِيهَا مِنَ الدُّعَاةِ إِلَى طَاعَتِكَ، وَ الْقَادَةِ إِلَى سَبِيلِكَ، وَ تَرْزُقُنَا بِهَا كَرَامَةَ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ ." ، اظهار کرد: دولت کریمه دولتی است، که اسلام و اهلش را عزیز می گرداند و نفاق و اهلش را خوار خواهد ساخت و وظیفه ما برای تحقق این دولت کریمه، تبعیت و اطاعت از ولایت است.

وی، تأکید کرد: باید دعوت کنندگان به سوی دولت کریمه و مسیر ولایت باشیم؛ زیرا دولت کریمه از آن صالحان است و کرامت دنیا و آخرت به برکت آن دولت حاصل می شود.

ارسال نظرات