فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با دو نفر از ایثارگران شهر بیجار دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۲۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمد حسین رجبی همراه فرمانده سپاه بیجار با حضور در منزل علی فرخی و رضا قاسمی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با آن‌ها دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار را می‌توان دیدار و همدلی با شهیدان زنده هشت سال دفاع مقدس نام برد، دیداری که رزمندگان با آهی که در سینه دارند از بدی روزگار که آن‌ها را از همرزمانشان جدا کرد گلایه دارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در منزل ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با اظهار خوشحالی از دیدار این عزیزان اظهار داشت: ایثارگران ذخایر عظیم دوران دفاع مقدس هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ایثارگران با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن بازگو کردن دوران دفاع مقدس برای نسل جوان است.

سردار رجبی با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه ایثارگران و جانبازان به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را براساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کردند، گفت: نسبت به خانواده‌هایی که برای دفاع از دین و وطن خود فداکاری و ایثار کرده و در این راه رنج و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند، همه وظیفه داریم که احساس مسئولیت داشته باشیم.

در پایان این دیدار‌ها فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اهدای هدایائی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات